Meest gestelde vragen
Hieronder treft u een overzicht aan van de meest gestelde vragen met het bijbehorende antwoord.
Voor al uw overige vragen verwijzen wij u naar onze contactgegevens.
De Biohort producten zijn verkrijgbaar in meerdere kleuren welke u kunt bekijken op deze website.
Wanneer een kleurcombinatie mogelijk is, zal deze als keuze optie bij het product vermeld staan.
De gemiddelde levertijd van een bestelling binnen Nederland is ca. 3 á 4 weken en voor België ca. 4 á 5 weken. De uiteindelijke levertijden zijn echter altijd afhankelijk van factoren zoals voorraadstatus, seizoensdrukte en vakantieperiodes.
Alle producten worden u rechtstreeks vanaf de Biohort fabriek toegezonden middels een door Biohort aangestelde transporteur. Het transport wordt middels een vrachtwagen of bestelbus vervoerd en bij u afgeleverd. Zodra uw bestelling gereed staat voor verzending zal de door Biohort aangestelde vervoerder u telefonisch benaderen voor het maken van een leveringsafspraak.
Let op!
U dient er rekening mee te houden dat een transport-vrachtwagen of bestelbus een groot voertuig is. Hierdoor kan het mogelijk zijn dat deze niet bij u voor de deur kan en/of mag komen. Laat het ons of de transporteur voortijdig weten indien het afleveradres niet toegankelijk is voor bv. een vrachtwagen. De transporteur kan hier dan rekening mee houden.
U kunt uw aankoop op de volgende manieren betalen:
- Online via iDEAL
- Online via Bankcontact/Mister Cash
De beschikbare betaalmogelijkheden zijn afhankelijk van het land van aflevering.
Alle Biohort producten worden rechtstreeks vanaf de fabriek in Oostenrijk GRATIS naar u verzonden.
Het is daarom niet mogelijk om uw bestelling zelf af te halen.
Mist u een onderdeel of is deze beschadigd?
Laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten door ons te bellen of een e-mail te sturen.
Vermeld daarbij uw volledige naam, telefoonnummer het ordernummer van de bestelling.
Vermeld tevens het onderdelennummer en aantal van hetgeen u mist of beschadigd is.
Het nummer van het onderdeel vind u terug op de onderdelenlijst van de opbouwbeschrijving.
Het ordernummer kunt u terug vinden op uw orderbevestiging en/of factuur die u via de e-mail en/of post heeft ontvangen.
Daar wij onlangs zijn verhuist naar een nieuwe locatie hebben wij op dit moment helaas (nog) geen showmodellen opgebouwd staan.
Zodra wij de nieuwe locatie en het nieuwe showterein gereed hebben zullen wij dit melden op de hoofdpagina van deze website.
Heeft u meer vragen?
Laat het ons weten en neem vrijblijvend contact met ons op. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk een antwoord geven.